Khamis, 3 Mac 2011

Winslet tak mahu bedah plastik

LOS ANGELES - Aktres pemenang anugerah Oscar, Kate Winslet tidak bercadang untuk menjalani pembedahan plastik, lapor sebuah akhbar semalam.

Walaupun usianya kini meningkat 35 tahun, pelakon itu berkata, dia tetap berpuas hati dengan bentuk badannya.

"Tidak (pembedahan plastik), saya tidak pernah mencuba perkara seperti itu. Tiada bahagian tubuh saya yang saya benci atau mahu mengubahnya dengan menjalani pembedahan semata-mata untuk memuaskan fantasi supaya ia kelihatan lebih baik," kata Winslet.

Aktres tersebut yang memenangi anugerah Aktres Terbaik 2008 menerusi filem The Reader membuat pengakuan tersebut dalam satu wawancara dengan majalah hiburan Amerika Syarikat (AS), Glamour untuk edisi April depan.

Dalam temu bual itu, Winslet turut mengakui ada kalanya dia tidak yakin dengan penampilannya.

"Apabila saya gemuk, orang akan berkata kepada saya anda memiliki wajah yang cantik.

"Ia seperti menyatakan, wajah anda cantik tetapi tubuh anda pula sebaliknya," kata aktres tersebut.

sumber: Kosmo
 

Berita Berita Terkini Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger