Selasa, 22 Mac 2011

Belum terlewat kaji hubungan dengan PKR - Zaid

KOTA BHARU 22 Mac - Seorang bekas pemimpin kanan Parti Keadilan Rakyat (PKR) berpendapat masih belum terlewat bagi parti pembangkang terutama Pas untuk mengkaji semula hubungan pakatan dengan PKR yang kini berdepan dengan isu video lucah membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Datuk Zaid Ibrahim berkata, sewajarnya hubungan itu perlu dikaji semula kerana sudah terlalu banyak isu integriti membabitkan Ketua Umum PKR itu dipertikaikan termasuk isu video lucah itu.

"Sepatutnya Pas kaji lama dah (hubungan dengan PKR). Ini membabitkan soal integriti dan kewibawaan pemimpin yang bukan sahaja kepada parti pembangkang tetapi juga kepada pemimpin Barisan Nasional (BN).

"Banyak masa negara kini bertumpu kepada soal integriti Anwar. Patut fikir hal rakyat dan satu penyelesaian perlu dikaji dan diambil,? katanya kepada pemberita selepas memberikan keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Bharu di sini, hari ini.

Zaid yang juga Ketua Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) itu memberikan keterangan kepada polis bersabit laporan terhadap Pengerusi DAP, Karpal Singh. - Bernama

 

Berita Berita Terkini Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger